Klacht of probleem met Stedelink – wat doe je?

Huurdersraad Stedelink is dé belangenbehartiger voor de gezamenlijke belangen van de huurders van Stedelink. Dat doen wij door Stedelink (on)gevraagd te adviseren over het beleid dat o.a. gaat over beheer, onderhoud, huur, servicekosten en de kwaliteit van de dienstverlening. Wij signaleren problemen die vaker voorkomen bij meerdere huurders om dat aan te kaarten bij Stedelink.

Waar moet je heen met je probleem
De Huurdersraad wijst je graag de weg! Wat te doen als je een probleem hebt met Stedelink?

  1. Neem eerst contact op met Stedelink. Kom je er in eerste instantie niet uit met Stedelink, dan kun je je bewonerscommissie inschakelen wanneer het over een zaak gaat die meerdere bewoners in je woongebouw/-complex aangaat.
  2. Is er na het contact nog steeds geen oplossing, of is er nog geen bewonerscommissie actief? Dan wordt het tijd om een klacht bij Stedelink in te dienen.
  3. Biedt dit nog steeds niet de gewenste uitkomst, en ben je overtuigd van je gelijk? Dan kun je je geschil indienen bij de geschillencommissie.

Succes!

Deel dit bericht